logo ops

Program "Czyste Powietrze 2.0"

Program "Czyste Powietrze 2.0"

Artykuł

Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej w ramach programu, do dnia złożenia wniosku powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.

Realizacją zadań, związanych z ustalaniem dochodu na osobę w gospodarstwie domowym i wydawaniem zaświadczeń uprawniających do ubiegania się o podwyższony poziom dofinansowania w gminie Tuchola zajmuje się dział świadczeń rodzinnych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi.

Wnioski o wydanie zaświadczenia można składać od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ośrodka.

Do pobrania:

wniosek o wydanie zaświadczenia

oświadczenie o dochodach nieopodatkowanych

oświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego

klauzula RODO

Dane kontaktowe

Dane kontaktowe

Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucholi
ul. Świecka 45,
89-500 Tuchola
e-mail.: ops@tuchola.pl
tel.: 52 39 56 300 Fax: 52 33 60 062

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Tuchola na platformie ePUAP:

/sfl5b78o35/skrytka

Adres eDoręczeń:

AE:PL-70535-93676-SUCSA-28

Godziny pracy ośrodka

Godziny otwarcia


poniedziałek 7:30 – 15:30
wtorek 8:00 – 16:00
środa do piątku 7:30 – 15:30

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.